31.1.11

Used












1. Speil i tre 50 kroner, te-potte og varmer 65 kroner
2. Tweedjakke fra Ivan Grundahl 30 kroner
3. Brun veske i krokodilleimitasjon 20 kroner
4. Lys, rosa smykke 20 kroner
5. Kakestativ i sølv (jeg bruker det som smykkebeholder) 75 kr
6. Toalettmappe brukt som clutch kroner 20
7. Kåpe i ull og bomull 50 kroner

Jeg elsker brukte ting. For det første er det en veldig fin greie å kjøpe brukte ting, fremfor å alltid skulle kjøpe nytt. Dessuten er det billigere og tingene du kjøper er i stor grad mer unike og sjeldne. 

Men, jeg gjorde et virkelig kupp. Ivan Grundahl er en av Danmarks fremste designere, så jeg fikk temmelig sjokk da jeg oppdaget at jeg hadde betalt 30 kroner for en jakke signert ham. Fantastisk. 

Very happy with my purchase on saturday. Bought all this stuff very cheap since it's been used before. Almost like a flea market. 

2 kommentarer:

  1. Fine, vakre, herlige ting + at vi stoppet global warming. Slike lørsdager skal vi ha fler av:))

    Men coming up: Prutekurs på deg og Malin. Men på dansk design skal du slippe å prute.

    SvarSlett