18.12.10

Holi.day


Nå har endelig ferien startet og jeg sitter trygt hjemme i stua igjen. Ubeskrivelig deilig faktisk. Tre eksamener er vel gjennomført, rydding og pakking ferdig, og flytur i turbulente omgivelser overlevd. Julen ja. Ettersom jeg har lest 2500 pensumsider på en måned, har jeg vært ekstremt dårlig på å lese annet enn medievitenskap, etikk for journalistikk og journalistisk metode. Men nå er det andre boller. 

For øyeblikket ligger Dagens Næringslivs fredagsbilag, D2 foran meg, i god harmoni med =Oslo (kjøp!) og mitt nyoppdagete favorittblad Ten. Ten magazine er bare nam, nam, naaammmm. God motejournalistikk kan iblant være litt mangelvare, men i dette bladet skinner det tydelig gjennom med kreative tekster og helt fantastiske bildeserier. Kan fåes kjøpt på Narvesen og koster 189 kroner. VEL VERDT PENGENE. Du har mitt ord. 

Have just started my very needed holiday. And just discovered a new favourite magazine, 10! Amazing. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar